ReCom.org
Showing results 1 to 25 of 67
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: cloudie89
Forum: Alles Deutschland 02-06-2008
Replies: 5
Views: 4,856
Posted By cloudie89
oh..sorry lo.. tot the thread says alles...

oh..sorry lo..
tot the thread says alles deutschland ma..hmm sorry again for my ignorance
this is my question
could you tell me about your experience when you first arrived germany?how do you find...
Forum: Engineers Unite! 02-06-2008
Replies: 29
Views: 11,585
Posted By cloudie89
hi hush, i'm also a she..hmm intended to take...

hi hush,
i'm also a she..hmm intended to take up civil engineering since long ago ,still doin a'level now ,got long way to go before i step into this field,being constantly discouraged by ppl around...
Forum: Alles Deutschland 02-06-2008
Replies: 5
Views: 4,856
Posted By cloudie89
what do you think about germany?

K?nntest du mir erz?hlen,wie deine Erfarhung war,wenn du zum ersten Mal in Deutschland angekommen bist?was m?chtest du,wenn du Heimweh nach Malaysia h?ttest?was meinst du jetzt ?ber Deutschland??ber...
Forum: Alles Deutschland 02-06-2008
Replies: 1
Views: 3,648
Posted By cloudie89
a webpage to learn german language

here's a webbie to learn more about this language,but it's all in german though
http://www.deutschlern.net/

for a beginner,you might want to browse through this:>>...
Forum: Alles Deutschland 02-06-2008
Replies: 2
Views: 3,731
Posted By cloudie89
Who can translate these words?

Who can translate every word below into a single english word,can collect 100 bucks from me.:P..wanna take up the challenge?

doch, blo?, halt, mal, ?beraus,
Halt , eben, ja, Doch, Eh
Forum: Hardware and Software Issues 02-06-2008
Replies: 9
Views: 3,522
Posted By cloudie89
anyone tryin u mobile?intially i used izzi..but...

anyone tryin u mobile?intially i used izzi..but switched to u mobile..they claim their speed can go up to 7.2 mbps ..
Forum: Alles Deutschland 02-06-2008
Replies: 30
Views: 10,658
Posted By cloudie89
warum ist Bier gut?

warum ist Bier gut?
Forum: Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) Scholarships 02-06-2008
Replies: 74
Views: 9,283
Posted By cloudie89
oppss..sorry typing error..it's tum(techniches...

oppss..sorry typing error..it's tum(techniches universit?t m?nchen)..so sorry ya..dun worry
as long as you pass the cut-off point..minimum 9 points for a 'level(points are taken based on our a'...
Forum: Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) Scholarships 01-06-2008
Replies: 74
Views: 9,283
Posted By cloudie89
y le?my face says dat i'm not?:P..just dat i dun...

y le?my face says dat i'm not?:P..just dat i dun post as much as u

[QUOTE=jun;186906]k
8.err i read in another thread that JPA will usually ask us to continue wiv our masters in germany becoz it...
Forum: Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) Scholarships 31-05-2008
Replies: 74
Views: 9,283
Posted By cloudie89
i'm half dead..trying hard to survive..i got...

i'm half dead..trying hard to survive..i got another sms from miss briggite during my hols :P..my so -dedicated teacher admire her enthu yet hoping she can once be lazy..
btw,i read somewhere in...
Forum: Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) Scholarships 30-05-2008
Replies: 74
Views: 9,283
Posted By cloudie89
can you introduce me to the senior who got into...

can you introduce me to the senior who got into civil?i'm interested to know more about this course n if a girl can survive well in this course

hehe..i'm one the three sesated ones who's currently...
Forum: Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) Scholarships 30-05-2008
Replies: 74
Views: 9,283
Posted By cloudie89
y not civil?we do hv seniors doin them there.. ...

y not civil?we do hv seniors doin them there..



hi jun,
i hv been living with diff programme ppl for 2 sems..u most probably will get housemates from the same programme ..but may also...
Forum: Pre-U/ Undergraduate/ Postgraduate 29-05-2008
Replies: 25
Views: 3,233
Posted By cloudie89
hmmm..thanks for sharing out seniors..:) get to...

hmmm..thanks for sharing out seniors..:)
get to know more of the real pic in the outside world now..
pulling up my socks n work harder in malaysia ...lol
i'm currently on hols now..finally after...
Forum: Pre-U/ Undergraduate/ Postgraduate 23-05-2008
Replies: 25
Views: 3,233
Posted By cloudie89
omg i'm freaking out in intec..stop!..pls :S now...

omg i'm freaking out in intec..stop!..pls :S now dat i dun feel like flying ,..if intec 's life is consider relative easy..hmmm i can't really how is it like in germany..miss brigitte is rather...
Forum: Social and Entertainment Corner 12-04-2008
Replies: 228
Views: 36,187
Posted By cloudie89
WATCH kebab connection..its a german movie .but...

WATCH kebab connection..its a german movie .but find it damn nice n funny
Forum: Pre-U/ Undergraduate/ Postgraduate 06-04-2008
Replies: 13
Views: 3,091
Posted By cloudie89
My lecturer dun hv it and i 'm helping him to get...

My lecturer dun hv it and i 'm helping him to get it
Forum: Pre-U/ Undergraduate/ Postgraduate 06-04-2008
Replies: 13
Views: 3,091
Posted By cloudie89
here look!

Sorry i only got maths thou..
try this link
http://www.pastpaperexams.com/forums/index.php?showtopic=990
good luck in finding the rest..
if by anyway u hv physic n chem can u share with me?
Forum: Pre-U/ Undergraduate/ Postgraduate 25-03-2008
Replies: 227
Views: 23,850
Posted By cloudie89
ke lian lee hom it's time for him to speak up for...

ke lian lee hom it's time for him to speak up for himself..
he's not that bad..very funny and can be quite entertainin when u feel bored
rather famous among us,smart yup he is..:p
very annoyin...
Forum: Education 27-06-2007
Replies: 30
Views: 3,224
Posted By cloudie89
hi pps.. i got this course too ,gonna be in...

hi pps..
i got this course too ,gonna be in intec for 2.5 years is seriously something surprising for me to find out.under jpa .can anyone tell me if u guys started school liao?or is it like me...
Forum: Education 17-11-2006
Replies: 38
Views: 3,812
Posted By cloudie89
yea..agree let's do !!iqing 's stupid post.. :P...

yea..agree let's do !!iqing 's stupid post.. :P ..btw..all the best to every spm takers ..
Forum: SPM & STPM 05-11-2006
Replies: 9
Views: 3,255
Posted By cloudie89
bencana alam for bm esei ..

bencana alam for bm esei ..
Forum: Education 04-11-2006
Replies: 39
Views: 6,807
Posted By cloudie89
architecture or structure engineering?

i hv tried lotsa online career test ..but none of it answer my question..i think i admire the facade of those urban high rise buidling n skycrappers ,feel like becoming one who can design it but at...
Forum: Education 30-10-2006
Replies: 7
Views: 1,218
Posted By cloudie89
gotcha!yeah..special thanks to everyone there...

gotcha!yeah..special thanks to everyone there especially..youngyew who is willing to spend time typing a long explaination i must be so stupid ..sigh :oops:
Forum: Education 29-10-2006
Replies: 7
Views: 1,218
Posted By cloudie89
thanx..i now got it!u guys r so helpful.. :D but...

thanx..i now got it!u guys r so helpful.. :D but i dun really understand how to work out no 1 into (n-1)^2+1.
Forum: Education 28-10-2006
Replies: 7
Views: 1,218
Posted By cloudie89
Help On Mathematics Problems

can someone help me with this question?find the nth term of the sequence 1,2,5,10,17
do i express the equation in the nth term?
another qjohn either rides his bike or takes bus to...
Showing results 1 to 25 of 67

 

All times are GMT +8. The time now is 10:59 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.

ReCom stands for Reborn Community. It has no affiliation with other organizations that may share the same name. The views expressed in this website solely represent the authors point of view and do not necessarily reflect the views of ReCom Anchors and other ReCom users.


 

Page generated in 0.07561 seconds with 11 queries